Странице

понедељак, 27. август 2012.

Šta muzičari slušaju: Srđan Marjanović


Naš čuveni kantautor Srđan Marjanović za Balkanrock govori o nekima od svojih omiljenih albuma.

 „Ja sam tip koji se muzikom i gitarom bavi već četrdeset godina. Slušao, pratio i voleo mnoge bendove i izvođače. Snimio četranest svojih albuma i desetak singlova. I to poprilično iskustvo je iskristalisalo muziku koja najvise prija mom senzibilitetu. Na žalost, tu nema puno „novih“ bendova i solista. Daleko više volim prave svirače u onom izvornom smislu, nego tehno i DJ varijante, naravno uz dužno poštovanje svega trenutno aktuelnog.

Foreigner – Foreigner 4 (1981)
Foreigner je američki bend, koji svira pravi hard rock (u startnoj postavi je bilo i Britanaca). Muzika jasna, puna ritma, briljantan vokal, svirači perfektni. Tražio sam njihov (po meni najbolji) album Foreinger 4 gotovo ceo jedan dan u Londonu (prvo je izašao u Americi). Bio sam presretan kad sam ga konačno kupio. Sa razlogom je bio skoro duplo skuplji od sličnih engleskih izdanja. Tu je i meni najdraža njihova pesma „Urgent“. Pevači Lou Gramm (stari) i Kelly Hensen (novi) su priča za sebe... Taj album je često na mom gramofonu…

Gary Moore – The Essential (2003)
Gary Moore! Zaista mi je žao sto ovaj čovek nije više među nama. Prvi put sam ga gledao (i slušao) pre tridesetak godina, kada je gostovao u Beogradu kao član grupe Colosseum. Mnogo kasnije, postao je „Gary Moore“! On je sve ono što volim i poštujem kod rock gitariste. Ima snagu, energiju, emociju, tehniku i brzinu (kad zatreba). Svira blues, na rokerski način. Gibson Les Paul kao da je napravljena baš za njega. Volim njegov album The Essential, a pesma „Still Got the Blues“ je moj favorit.

Pink Floyd – The Dark Side of the Moon (1973), Wish You Were Here (1975)
Pink Floyd! Mislim da njih ne treba posebno predstavljati. Za mene je to muzika atmosfhere, „psihodelija“ koja prija. Albumi The Dark Side of the Moon i Wish You Were Here. Uvek ih puštam kad mi treba mir i kad o nečemu želim da razmislim. Ta muzika „leči“ i uz nju mozete i nešto drugo da radite… Šteta što su od benda praktično preostali samo Waters i Gilmour... Nekoliko puta su ponovo okupljali Floyde. Voleo bih da nas obraduju makar još jednom…

Eto, to bi bio moj trenutni izbor. Mozda ću sledeće nedelje slušati nešto drugo?“

(Balkanrock.com, 28. avgust 2012)

Нема коментара:

Постави коментар